Álláshirdetés: szóvivői beosztás
Komárom-Esztergom Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság – szóvivő
/A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról 2015. évi XLII. törvény alapján – főelőadó, szóvivő/
Szolgálati hely
Komárom-Esztergom Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság – 2800 Tatabánya, Szent Borbála út 16.
A munkavállalói jogviszony időtartama:
Határozatlan idejű
Munkaidőrend:
Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)
Illetmény és juttatások:
Az illetmény a Hszt. 6. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „C” besorolási kategória alapján kerül megállapításra.
Ellátandó feladatok:
- a katasztrófavédelem rendezvényeiről, beavatkozásairól tudósítások, cikkek készítése, honlapon vagy egyéb felületeken történő közlése;
- a katasztrófavédelem havi magazinjának és más kiadványainak elkészítésében való közreműködés;
- a vármegyei katasztrófavédelmi igazgatóság honlapjának naprakészen tartása, aktualizálásának koordinálása
- Folyamatos kapcsolattartás a média képviselőivel;
- a katasztrófavédelem hivatalos közösségimédia-felületeinek tartalommal való támogatása;
- Előzetesen egyeztetett időpontban előre leegyeztetett témakörökben prevenciós célú tájékoztató tartás területi lefedettséggel rendelkező rádiókban, televíziókban;
- telefonos készenlét és rendelkezésre állás az igazgatóság kommunikációs feladatai kapcsán;
Az alkalmazás feltétele:
- magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
- felsőfokú kommunikációs, vagy rendvédelmi végzettség;
- MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
- önálló munkavégzés;
- egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;
Az elbírálásnál előnyt jelent:
- jó kommunikációs készség írásban és szóban,
- közösségi média tartalomkészítésben szerzett tapasztalat,
- fénykép és videó készítésben szerzett tapasztalat kreativitás,
- jó kapcsolatteremtő képesség,
- lojalitás,
- rugalmas személyiség,
- önálló munkavégzés.
A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
- részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz;
- nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
- nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.
A jelentkezés benyújtásának módja:
Elektronikus úton az xbznebz.gvgxnefnt@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.
A jelentkezés elbírálásának rendje:
A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezőket a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton értesítjük.
Kapcsolódó dokumentumok: