Álláshirdetés: szóvivői beosztás

Komárom-Esztergom Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság – szóvivő

/A rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról 2015. évi XLII. törvény alapján – főelőadó, szóvivő/

Szolgálati hely

Komárom-Esztergom Vármegyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság – 2800 Tatabánya, Szent Borbála út 16.

A munkavállalói jogviszony időtartama:

Határozatlan idejű

Munkaidőrend:

Teljes munkaidő (hivatali munkarendben)

Illetmény és juttatások:

Az illetmény a Hszt. 6. mellékletben meghatározott felsőfokú munkaköri osztály „C” besorolási kategória alapján kerül megállapításra. 

Ellátandó feladatok: 

  • a katasztrófavédelem rendezvényeiről, beavatkozásairól tudósítások, cikkek készítése, honlapon vagy egyéb felületeken történő közlése;
  • a katasztrófavédelem havi magazinjának és más kiadványainak elkészítésében való közreműködés;
  • a vármegyei katasztrófavédelmi igazgatóság honlapjának naprakészen tartása, aktualizálásának koordinálása
  • Folyamatos kapcsolattartás a média képviselőivel;
  • a katasztrófavédelem hivatalos közösségimédia-felületeinek tartalommal való támogatása;
  • Előzetesen egyeztetett időpontban előre leegyeztetett témakörökben prevenciós célú tájékoztató tartás területi lefedettséggel rendelkező rádiókban, televíziókban;
  • telefonos készenlét és rendelkezésre állás az igazgatóság kommunikációs feladatai kapcsán;

Az alkalmazás feltétele:

  • magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet;
  • felsőfokú kommunikációs, vagy rendvédelmi végzettség;
  • MS Office programok (Excel, Word) felhasználói szintű ismerete;
  • önálló munkavégzés;
  • egészségi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés;

Az elbírálásnál előnyt jelent:

  • jó kommunikációs készség írásban és szóban,
  •  közösségi média tartalomkészítésben szerzett tapasztalat,
  •  fénykép és videó készítésben szerzett tapasztalat kreativitás,
  •  jó kapcsolatteremtő képesség,
  •  lojalitás, 
  •  rugalmas személyiség, 
  •  önálló munkavégzés.

 A jelentkezés részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • végzettséget és szakképzettséget igazoló bizonyítványok másolata;
  • részletes (lehetőség szerint fényképes) szakmai önéletrajz;
  • nyilatkozat arról, hogy a jelentkező által benyújtott anyagban szereplő adatokat a felvételi eljárásban részt vevők megismerhetik;
  • nyilatkozat arról, hogy az anyagában foglalt személyes adatainak a felvételi eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez a jelentkező hozzájárul.

A jelentkezés benyújtásának módja: 

Elektronikus úton az xbznebz.gvgxnefnt@xngirq.tbi.uh e-mail címen keresztül.

A jelentkezés elbírálásának rendje: 

A kiválasztott jelentkezőnek a munkába állását megelőzően egészségügyi, pszichológiai és fizikai alkalmassági vizsgálaton kell részt venni a 45/2020. (XII. 16.) BM rendelet alapján. A jelentkezőket a felvétellel kapcsolatos döntésről elektronikus úton értesítjük. 

 


Kapcsolódó dokumentumok:

Szóvivői állás (2024.07.25.)

Széchenyi 2020 Kohéziós Alap